• Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku
  • Druk offsetowy na pudełku

Klienci to przeważnie wzrokowcy, dlatego przy budowaniu wizerunku firmy musimy postawić przede wszystkim na identyfikację wizualną produktu. Warto zatem wykorzystać personalizowane opakowania i pudełka ozdobne z nadrukowanym techniką offsetową logotypem marki, gdyż nie tylko pozwalają one wyróżnić się na tle konkurencji, ale pełnią również rolę ochronną i zabezpieczają towar przed uszkodzeniami.

Czym jest druk offset? To jedna z wielu technik poligraficznych polegająca na nanoszeniu wzoru na określony materiał przy pomocy wykonanej z aluminium matrycy założonej na wypełnionych farbami CMYK cylindrach. Cylindry przekazują projekt wzoru (grafiki, obrazu, itp.) na pokryty gumą bęben, a ten odciska go na uprzednio przygotowanym podłożu. Wykorzystanie tej technologii przy produkcji kartoników i pudełek ozdobnych zapewnia dokładność i ostrość rysunku, jednak konieczność przygotowania matrycy zwiększa koszty początkowe, dlatego sprawdza się ona szczególnie przy większych nakładach. Jeśli zatem potrzebujecie Państwo dużej ilości spersonalizowanych opakowań, jest to dla Was idealne rozwiązanie.